آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، خیابان احسان شمالی، کوچه ملائک 2، پلاک 8

logo
پست الکترونیک:

info [at] imenpanam.ir

0

سبد خرید

    بررسی طراحی پروژه تجاری – اداری اطلس مال

      آخرین مقالات

      دسته بندی ها

      administrator
      10 فروردین 1401
      مقالات
      300 بازدید

      پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.
      این پروژه با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است.

      دسترسی های جداگانه از تلاقی کاربریهای تجاری و اداری آن پیش‌گیری می‌کند و در طراحی آن از خرد کردن فضا به شدت اجتناب و مساحت واحدها نیز به نسبت منطقه به صورتی منطقی رعایت شده است . همانطور که می دانیم بیش از هشتاد درصد شبکه آزاد راهی تهران درمنطقه شمال غرب قرار دارد و جانمایی این پروژه به گونه‌ای است که با طی مسافت کوتاهی به آزاد راههای عمده دسترسی حاصل می شود. این پروژه گستره‌ای به شعاع منطقه یک را بدلیل عدم ارایه خدمات مناسب تجاری و نیز بخشی از منطقه ٣ را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد ضمن اینکه بدلیل ویژگی‌های منحصربفرد این پروژه پیش‌بینی می‌شود که از دیگر مناطق نیز دارای پتانسیل جذب مشتری خواهد بود. ایجاد فضاهای سبز با آبشار و استفاده حداکثری از انرژی خورشید ، همسایگی با پارک نیاوران و ایجاد چشم انداز مناسب و برخورداری از هوایی بهتر و جذابیت‌های با عرضه محصولات برندهای خاص می‌تواند محیطی سرشار از طراوت و نشاط برای بازدید کنندگان فراهم آورد . سیستم های مدیریت هوشمند و آنتن مرکزی و پیوند ارگانیک با منطقه و محیط اطراف نیز به افزایش حس اکتشاف و بسر بردن در محیط آن کمک می کند. این پروژه گردش مالی وسیعی را سامان می‌دهد و بیش از ٢٢٠٠ هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهدکرد. تاثیر این پروژه در کاهش سفرهای درون شهری، رفع نیاز های فوری مردم و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و همچنین تاثیرات فرامنطقه‌ای این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های نمادین کلان شهر تهران مطرح می‌نماید.

      مقالات مرتبط

      نکات آموزنده‌ای از چارلز ایمز برای دانشجویان
      در قرن بیستم میلادی عده‌ی کمی توانستند حد فاصل بین طراحی و معماری را بدون مشقت و با موفقیت ...
      10 پروژه برتر در حوزه معماری مفهومی در سال 2020
      امسال طراحان با خلق بناهایی نظیر مدارسی به سبک Straw bale تا کلونی بامبوهای به هم تنیده شده ...

      دیدگاهتان را بنویسید

      شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام با پشتوانه نیروهای متخصص و دانشگاهی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ برای ارائه خدمات مشاوره فنی در زمینه‌های مطالعات، طراحی و نظارت در چندین تخصص آغاز نموده و جهت رضایت‌مندی کارفرمایان محترم، همواره ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و استفاده از تکنولوژی‌های نوین را مد نظر قرار داده است.

      2022 – 2008 © تمامی حقوق برای شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام محفوظ است.

      طراحی و اجرای وب سایت: شرکت رادفان

      • راه‌های ارتباطی با ما
        آماده پاسخگویی به شما هستیم
      • ارسال ایمیل

        ارسال ایمیل برای ما

        پیام خود را ارسال بفرمایید



        • واتس اپ

          کارشناس فروش و مشاوره

          پیام خود را ارسال بفرمایید



          • تلگرام

            کارشناس فروش و مشاوره

            پیام خود را ارسال بفرمایید