آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، خیابان احسان شمالی، کوچه ملائک 2، پلاک 8

logo
پست الکترونیک:

info [at] imenpanam.ir

0

سبد خرید

    ضرورت مدیریت ارتباطات در پروژه معماری چیست؟

      آخرین مقالات

      دسته بندی ها

      administrator
      10 فروردین 1401
      مقالات
      169 بازدید

      ارتباط یک کلید است.به عنوان یک معمار، داشتن ارتباط واضح احتمالا مهم ترین بخش از قانون کار ماست و ما را قادر می‌سازد تا ایده هایمان با مشتریان به راحتی در میان بگذاریم و قاطعانه آن چیزی که در دیدگاه‌مان می‌باشد، با شروع از نمودارهای ذهنی تا جزئیات ساختاری پیچیده، ساخته شود. می‌دانیم که در برقراری ارتباط با ایده‌های ذهنی مان بسیار خوب هستیم. اما آیا تا به حال درباره‌ی مدریریت ارتباطات فکر کرده‌‌اید؟
      مدیریت ارتباطات؟ نگران نباشید. آنقدر که فکر می‌کنید پیچیده نیست. مدیریت ارتباطات تنها در مورد سازماندهی هر چیزی فعالیت می‌کند؛ مانند مکاتبات شما با پیمانکار، سازنده و یا هر مشتری دیگر. SiteSupervisor می‌تواند دراین روند به شما کمک کند تا فرآیندی آسان تر در ارتباطات پروژه داشته باشید.

      ارتباط دائمی

      موفقیت پروژه براساس ارتباط روشن، واضح و ثابت با تیم پروژه ساخته می‌شود. به عنوان یک معمار، وقتی که ما نقش مشاور اصلی و یا مدیر پروژه را به عهده می گیریم، بیشترین سوال را خواهیم داشت SiteSupervisor کمک می‌کند تا تمام سوالات و پرسش‌ها پاسخ داده شود و زنجیره‌ای پیوسته ایجاد شود.

       ارتباط آسان

      هر نقاشی، که در قسمت Drawing Register در سایت SiteSupervisor آپلود شود، قابلیت علامت گذاری دارد و پس از آن می‌توان به عنوان مکاتبات با افراد مرتبط از آن استفاده و ارسال کرد. این یک روش فوق العاده وآسان برای پرسیدن سوالات، برجسته کردن هر گونه نگرانی و یا نشانه گذاری مسائل که باید مورد توجه قرار بگیرند است. هر کسی که مجاز به دیدن نقشه‌ها باشد می‌تواند از این مکانیزیم استفاده کند، که امکان بحث دقیق پیرامون موضوعات را فراهم می‌کند.

       ارتباطات سازمان یافته

      SiteSupervisor باعث برقراری ارتباط می‌شود و همه موارد را سازمان‌دهی می‌کند، بنابراین ما به عنوان معمار و هرکس دیگری که در پروژه حضور دارد، می‌تواند در مورد مسائل مختلف اطلاعات کسب کند و در جریان قرار بگیرد. مکالمات می‌‌توانند فیلتر شوند، وظایف تعیین شوند، و کاملا می‌توانید پیگر مسائل مطرح شده باشید.

      مقالات مرتبط

      50 خانه محبوب از نگاه Arch Daily در سال 2020
      وب سایت آرک دیلی، به عنوان پربازدید ترین پایگاه معماری در سرتاسر دنیا با گذر از نیمه سال ...
      نکات آموزنده‌ای از چارلز ایمز برای دانشجویان
      در قرن بیستم میلادی عده‌ی کمی توانستند حد فاصل بین طراحی و معماری را بدون مشقت و با موفقیت ...

      دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

      شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام با پشتوانه نیروهای متخصص و دانشگاهی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ برای ارائه خدمات مشاوره فنی در زمینه‌های مطالعات، طراحی و نظارت در چندین تخصص آغاز نموده و جهت رضایت‌مندی کارفرمایان محترم، همواره ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و استفاده از تکنولوژی‌های نوین را مد نظر قرار داده است.

      2022 – 2008 © تمامی حقوق برای شرکت مهندسین مشاور ایمن پنام محفوظ است.

      طراحی و اجرای وب سایت: شرکت رادفان

      • راه‌های ارتباطی با ما
        آماده پاسخگویی به شما هستیم
      • ارسال ایمیل

        ارسال ایمیل برای ما

        پیام خود را ارسال بفرمایید



        • واتس اپ

          کارشناس فروش و مشاوره

          پیام خود را ارسال بفرمایید



          • تلگرام

            کارشناس فروش و مشاوره

            پیام خود را ارسال بفرمایید